Herman van Teffelen
Sinds 2008 ben ik de trotse dirigent van fanfare N.A.G. Trots, op wat we samen in de afgelopen jaren bereikt hebben. Een fijne groep om samen muziek mee te maken. Ieder op zijn eigen niveau en met respect voor elkaar.
Voor mij als dirigent van dit orkest staat plezier in het muziek maken voorop. Naar mijn mening kun je daar het meeste mee bereiken. Natuurlijk moet er aan de kwaliteit van het samen m
uziek maken gewerkt worden om het steeds een beetje mooier en beter te krijgen, maar liefst doe ik dat met een knipoog en een positieve benadering.
Aan de andere kant houd ik ook van een strak beleid en goede afspraken zodat een ieder weet waar hij aan toe is. Deze mix werkt bij N.A.G. hebben we gemerkt de afgelopen jaren.
Vanaf het begin heb ik er op proberen te sturen om samen een mooie jeugdopleiding op te zetten. Na wat vallen en opstaan is dat best goed gelukt. We krijgen steeds meer een orkest wat een mengeling is van jong en oud. Zo zie je dat leeftijd geen rol hoeft te spelen om samen een mooi stukje muziek te maken.
Ik hoop dat dit nog lang zo doorgaat en dat we een nog mooier, groter en bloeiender orkest krijgen dan wat we nu al hebben.
Jan Klarenbeek

Ik ben in 1971 geboren en woon samen met mijn vrouw en dochters in Beuningen.
Buiten mijn activiteiten in de muziek, werkt hij als trainer en instructeur bij Hyster-Yale in Nijmegen.
Naast dirigent zijn bij enkele andere orkesten verzorg ik als lid het instrumentatrium van onze vereniging. Ook doe ik kleine reparaties van koperen blaasinstrumenten en geef ik als docent muzieklessen aan enkele leden.
Wanneer mogelijk musiceer ik af en toe mee als bassist met optredens en natuurlijk enkele repetities vooraf.
Paul Albers
Als lid bij onze vereniging speel ik al jaren de (solo)bugel. Daarnaast heb ik de dankbare taak gekregen om het oefenorkest aan te sturen op de maandag. Vooraf overleg ik met de dirigent van ons fanfareorkest waar we aandacht aan gaan besteden. Ook worden er eenvoudigere nummers gespeeld om het samenspelen te bevorderen.
Ik doe het met veel plezier! Tot ziens op de maandag!
Paul
Han Arends
Ik ben trompetist binnen onze vereniging. Wanneer er geen dirigent is neem ik de honeurs waar. Ook bij een enkele uitvoering of een serenade zover we die nog hebben, welke ik afwissel met Paul, zorgen wij dat het toch in goede banen blijft lopen. Vaak zijn dit optredens zoals de (avond)4daagse en carnaval. Maar het concertwerk laat ik toch over aan de echte dirigent(en).
Han