Wil je ook muziek maken?

Wij, muziekvereniging N.A.G. zijn een fanfareorkest en we kunnen altijd nieuwe leden als versterking gebruiken.
Gezelligheid en samenzijn staan bij ons hoog in het vaandel (letterlijk en figuurlijk). Ook de brede vertegenwoordiging vanuit de gemeenschap getuigd daarvan. Samen muziek maken werkt verbindend en geeft voldoening. Ook organiseren wij naast concerten activiteiten in/voor het dorp.

Heb je al muzikale achtergrond of al een muziekinstrument gespeeld? Of speel je nog steeds, maar wil je met meer muzikanten samen spelen? As zij-instromer ben je welkom om met mee te doen. Kom een keer kijken op onze repetitieavond. Deze vind plaats op donderdag tussen 19:45 en 21:45 in MFA de Kloosterhof in Weurt. Kijk voor meer details op deze pagina.
Ook als je de vereniging wilt steunen als ondersteunend lid ben je welkom.

Voor de jeugd worden er in samenwerking met basisschool De Ruyter en het Cultuurknooppunt Wijchen-Beuningen, diverse projecten gestart om leerlingen vanaf groep 5 in contact te brengen met het maken van muziek, in zowel blaasinstrumenten als slagwerk.
Dit gebeurd tijdens schooltijd en na schooltijd in de Blazersklas
Na het behalen van het A-diploma kunnen de leerlingen doorstromen naar de fanfare. Een vergelijkbaar traject is ook voor volwassenen mogelijk.
Het samenspelen blijft een rode draad in de opleiding, dit kan al in het Oefenorkest.

Heb jij ook belangstelling om op deze gave manier het musiceren op blaasinstrumenten aan te leren of steunend lid te worden? Voor meer informatie neem contact op via opleidingen@nagweurt.nl. of met ons secretariaat, secretaris@nagweurt.nl.

Lid worden?

Lijkt het je leuk om muziek te gaan maken? Vul hier je naam en emailadres in en we nemen binnenkort contact met je op.

    [recaptcha]